Powered By Blogger

Thursday, October 11, 2012

Sekolah Sri Bangsar ♥

Assalamualaikum pembuka bicara . Hope readers fine and sejahtera . Entry kali ni membawa sebuah cerita . Sekadar Luahan Rasa Dengan Kata dari Si Gadis Hati 
Kalau sudi , silalah baca . Kalau tak sudi , tiada paksaan dari saya :D


Readers saya apa khabar ? Sihat tak . Haha . Lama tak menulis . Saya rindu one of my bestie which is Stella . That's why tiba-tiba datang mood nak menulis tu . Iyalah , Stella is one of my stalker kat blog . Itu yang sengaja datang nak menulis tu . huhu ^_^

Hey , tapi itu tetap bukan motif utama saya datang menulis . Antara sebabnya is saya just need to write something . It's been a while since I wrote anything here . Rasanya blog saya ni pun dah berdebu , bersawang , berhabuk , semuanyalah . haha *okay, merepek jap*
Anyway , teruskan membaca . Sebab ceritera saya hendak bermula :D

Siapa pernah dengar tentang Sekolah Sri Bangsar ? Peminat Kak Ain Maisarah pasti tahu tentang sekolah ni bukan ?
Sekolah Sri Bangsar ni sebenarnya sekolah alam maya yang ditubuhkan oleh Kak Ain . Saya juga merupakan antara pelajar di sekolah alam maya ni dan boleh dikatakan antara pelajar yang kuat online . Sekolah ni merupakan tempat untuk kita berinteraksi dengan pembaca - pembaca novel Kak Ain dari seluruh Malaysia .


Di sekolah online ni , saya dapat berkenalan dengan ramai orang . Antaranya ialah Stella , Mimi , Junior Labi Ipin (Iz) , Eiz , Sahirah , Farihah dan ramai lagi yang lain . Tapi , baru - baru ni SSB tak dapat dicari a.k.a tak boleh bukak langsung .
Kalau sebelum ni , at least dapat bukak home page dia . Tapi ni Google langsung tak dapat detect SSB . Jadi , saya agak frust .

Kenapa nak frust kan ? Saya frust sebab tak dapat nak contact a.k.a merepekings dengan kawan - kawan saya especially Stella kat SSB >_<
Hurwm ~ Harap SSB 'pulih' dengan kadar segera ..
Rasa macam pelik kalau sehari tak bukak SSB . Dah kalau tiap - tiap hari bukak , mesti nak bukak selalu kan ?
Haha . Owh well , just hope SSB 'pulih' supaya saya dapat kembali berinteraksi dengan kawan - kawan saya :)

Saya rasa cukup la sampai di sini celoteh saya . Kalau buat panjang - panjang pun bukan ada nak baca . Kalau celoteh lebih - lebih nanti banyak merepek je . Haha . Okay then . Sudah cukup sudah , Cukup sampai di sini saja entry dari saya . Assalamualaikum dan semalam malam semuanya ...

Jaga mata , jaga hati dan jaga Iman :)

p/s : Good luck to SMKTK students for exam tomorrow especially my friends :)

No comments:

Post a Comment