Powered By Blogger

Saturday, October 6, 2012

Selamat Tinggal Kenangan :')

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera . Hope readers fine and sejahtera . Entry saya kali ni membawa sebuah cerita . Segalanya tentang Luahan Rasa Dengan Kata :')
Sudi - sudilah baca . Kalau tak sudi , saya tak memaksa .




So , readers saya apa khabar ? Sihatkah ? Lama saya menghilang . Sampai blog ni bersawang . Eh , kejap . Rasa macam baru sebulan saya menghilang kan ? Kira tak lama la . Well , hari ni nak update sikit . More to meluahkan perasaan actually . Kalau tak nak baca , tak payah baca okay . Saya bukan orang yang suka memaksa . Saya sedar , siapalah saya ni . Blog pown bukan cantik . Lagi la takde orang yang nak baca kan ? Anyway , keep on scrolling untuk sesiapa yang nak baca okay ^_^

As para pembaca tahu (bagi yang pernah baca entry saya pada 3.8.2012) je , pintu hati saya telah diketuk oleh seseorang . Namun , kini semuanya berubah . Iya , saya akui . Saya memang rapat dengan dia . Tapi itu dulu . Sekarang ni , kalau boleh saya tak nak pandang muka dia LANGSUNG ! Reason ? Biarlah rahsia . I just can't accept him anymore !

Kalau boleh , saya tak nak jumpa dia langsung dah kat sekolah . Tapi lately makin kerap pula berjumpa dengan dia . *sigh*
Apalah nasib diriku ini >_<



Hurwm ~ Sedih memikirkan apa yang terjadi . Saya memang sukakan dia . Tapi after the confession , saya cuma anggap dia sebagai kawan . Mengapa ini pula yang terjadi ? Betul ke saya anggap sebagai kawan ? *berfikir sejenak*
Itu sebab saya betul - betul sakit dengan apa yang dia buat . Saya tahu saya salah sebab apa yang saya buat kat dia . Tapi saya dah minta maaf . Hurwm ~
Apa-apa je la kawan . Yang pasti , harap lepas ni tak perlu interact dengan dia dah . Tak nak sakit hati je . Cukuplah kalau bertemu sekadar berbalas senyuman je . Kalau tak nak senyum , terpulang pada dia la .
Akhir kata dari saya :

Dalam Hati Ada Taman,
Dalam Taman Ada Rindu.
Dalam Rindu Ada Sepi,
Dalam Sepi Ada Tangis.
Dalam Tangis Ada Kenangan,
Dalam Kenangan Kau Ku Tinggalkan.
SELAMAT TINGGAL KENANGAN :')

Berakhir sudah entry saya pada kali ini . Saya tahu pendek je entry ni . Tapi apakan daya . Mata saya dah mengantuk . Maka dengan ini , saya ingin mengundur diri . Dengarkanlah lagu didekasikan khas dari saya buat para pembaca . Assalamualaikum dan Selamat Malam :)

Sudah cukup sudah ,
Cukup sampai di sini saja .
Jaga mata , jaga hati dan jaga iman :')

*Sudah Cukup Sudah-Nirwana band*

*Kosong-Najwa Latif*

No comments:

Post a Comment